Image Placeholder

Teamfight Tactics Оновлення 14.18

Оригінал Англійською

Перероблюй, посилюй, чаруй, ауґментуй! Представляємо вам те, що між нами ми називали “квартальний” набір Магії та Хаосу!

Якщо раптом незрозуміло із вигаданих мною вище слів, 14.18 сповнений змінами, посиленнями, новими ауґументаціями, порталами, чарами, і золотими пательнями! Окрім нових та вже наявних змін, наша другорядна мета – сповільнити темп битви. Тож очікуйте побачити багато послаблень шкоди те, що ми сподіваємось повпливає на зниження верхньої межі шкоди (яка прискорює темп битви) сильніше ніж послаблення будь-якого чемпіона чи риси.

Нам треба багато чого розповісти, тому почнімо!

P.S. Це наше останнє оновлення, у якому можна пограти у Випробування Цокера, тому спішіть здолати той режим Хаосу!!! 


Основні моменти оновлення


Інфографіка магазину ротацій


Битва дуетів (Double up) розробників

Розробники TFT об’єдналися, щоб поговорити про Випробування Цокера та нові шляхи підвищення рангу у відродженні набору Світанок героїв  – зацініть тут!


Системні зміни


Золота пательня

Золота пательня, яку в розмові називають “пательня” або – якщо ви на «ти» з Півгві (а читачі тут такі) – просто “сковорідочка” розігрілась, і дозволить вам приготувати Емблеми, які раніше неможливо було створити. 

Емблеми приводять до найвеселіших та найкреативніших моментів у ТФТ, тож у перспективі добре мати можливість створювати їх. Тому тепер не існує емблем які неможливо створити! 

Готові готувати? Записуйте рецепт!

  • Сковорідочка + Меч = Емблема мисливця
  • Сковорідочка + Жезл = Емблема мага
  • Сковорідочка + Лук = Емблема мультиударного
  • Сковорідочка + Сльоза = Емблема вченого
  • Сковорідочка + Рукавичка = Емблема воїна
  • Сковорідочка + Пояс = Емблема перевертня
  • Сковорідочка + Плащ = Емблема оберігача
  • Сковорідочка + Жилет = Емблема бастіона
  • Сковорідочка + Лопатка = Каптур тактика
  • Сковорідочка + Сковорідочка = Щит тактика
  • Перековування емблеми тепер перетворюватиме її на будь-яку іншу емблему. 

Інструменти тактика: нові та змінені

Пательня дозволила нам переробити корону та додати два нових потужних інструменти тактика! 

Задля наших комбо з лопаткою та пательнею, ми вирішили зробити все досить простим. Більшість їхньої сили полягає у +1 до максимального розміру команди, але вони дають достатньо додаткових бонусів, щоб ви не забували вдягати їх на додаткового чемпіона, якому не хочеться давати інших предметів. Навіть ваш однозірковий заповнювач риси заслуговує носити модний каптур час від часу! 

Раніше на PBE, ми отримали відгуки про те, що доступність деяких вертикальних комбінацій з лопаткою зменшилась через те, що пул цих цінних предметів розбавили додатковою сковорідочкою. 

Саме тому ми додали можливість перекувати пательню у лопатку і навпаки. Предмети Пандори, наприклад, також їх змінюватимуть.

  • [Нове] Щит тактика – ваша команда отримає +1 до максимального розміру команди.
  • Щит тактика –  10% шанс випадіння 1 золота, коли носій помирає
  • [Нове] Каптур Тактика – ваша команда отримає +1 до максимального розміру команди
  • Каптур Тактика – 10% шанс випадіння 1 золота після 10 секунд бою
  • [Змінено] Корона тактика – ваша команда отримає +1 до максимального розміру команди
  • Корона тактика – 10% шанс випадіння 1 золота якщо ви перемогли у битві
  • Перековування лопатки перетворює її у сковорідочку і навпаки
  • Перековування предмета тактика перетворює його в інший предмет тактика
  • Чи може легенда бути реально? Щит, каптур, корона і хто? 

Де і коли готувати на пательні

Тепер коли ми знаємо як і що готувати, як нам додати пательні до конвергенції? 

Що ж, як кажуть, зі сфер, порталів, та чарів, прямісінько на сковорідку! 

  • Золоті сфери, призматичні сфери, та каруселі тепер мають шанс мати пательню.
  • [Нове] Портал пательні – почніть з пательнею
  • [Нове] Доведіть до готовності (Let ‘em Cook) – почніть з лопаткою та пательнею
  • [Нове] Чари чаклунська пательня (15 золота, Стадія 4+) – отримайте пательню

Знімачі

Грай більш гнучко, вдягай предмети надійніше, та використовуй предмети з упевненістю, що маєш знімач на своїй лавці.

  • Тепер ви отримуєте знімач предметів з першої сфери здобичі на кожному PvE раунді, якщо у вас його немає.
  • Шанс натурального випадіння знімача предметів був знижений зі додаванням гарантованого випадіння знімача.

Чотиризіркові чемпіони

Це багатсько зірок, але єдина зірочка, що має для мене значення, це та яка закінчила читати це речення. Привітики! 

  • 1-вартісні чемпіони тепер можуть бути покращенні до чотирьох зірок трьома 3-зірковими копіями. 

Скарбниці

Скарбниці це замінники магазину, де ви можете обрати між предметами, артефактами, і т.п.

Вони з’являються через різні ауґументації, ковадла, та навіть ефекти деяких чемпіонів. Ми впроваджуємо якісне підсилення, щоб ви могли повною мірою скористатися своєю перевагою у ДЗХ (дії за хвилину чи вмінням клацати неймовірно швидко).

  • Зменшено час блокування помилкового натискання 1.5 секунд >> 0.8 секунд

Том рис

Ми закриваємо книжку Тому рис, бо тепер у нас є нові шляхи створення емблем з простішими та зрозумілішими правилами. 

  • Том рис був видалений з гри
  • Скарби, що раніше гарантували випадіння Тому рис (призматичні сфери, сяйнисте благословення (Radiant Blessing), підписка на здобич (Loot Subscription)) були замінені контентом такої ж цінності (ковадла підтримки, пательні/лопатки, додаткові ковадла компонентів, і т.п) 

Шанси магазину

Ми робимо шанс отримання 4-вартісного чемпіона трошки більш послідовним на рівні 8. Наразі, ролл усього золота на рівні 8 задля різкого підвищення сили є більш ризикованим ніж стратегії реролів, які вже наростили свій потенціал, особливо якщо вам необхідно знайти конкретного 4-вартісного для завершення вашої композиції.

  • Рівень 8: 18/27/32/20/3 >>> 18/25/32/22/3


Величезні зміни

Величезні, прямо як це оновлення.

Ви можете помітити багато змін не тільки серед чемпіонів та рис. Ми задоволені тим, яким вийшов набір Магії та Хаосу, але як дизайнери гри, ми побачили можливості для покращення, а як розробники ТФТ, ми кажемо “давайте це зробимо”. Тож, ми представляємо вам конкретні зміни того, що можна покращити. Ну що ж, почнімо!


Риси

Зміна Хроно робить цю рису більш корисною як вертикаль 6 Хроно. Раніше, надлишкова швидкість атаки не допомагала більшості чемпіонів, а зупинка часу ставалась так пізно, що битва могла закінчитися до цього. Тепер, ми змінюємо посилення у сторону сили вмінь, збільшуємо тривалість зупинки часу та дозволяємо ставатися їй на дві секунди раніше у битві.  

Феї найчастіше граються із двома чемпіонами, де королівська корона забезпечує велику кількість сили. Спроби досягти 4/6 часто не виправдані у пізній грі, тоді як 9 Фейям бракує постійності яку ви б очікували від риси такого калібру. Ми переробили рису в систему 3/5/7/9, що робить цю рису складнішою для досягнення, проте кориснішою. Досягши 5 Фей, ви отримаєте броню королівських обладунків задля різних танкових комбінацій; на 7 Феях, друга корона для дуету кері та додаткового зцілення; та на 9 Феях, ви отримаєте три сяйнисті предмети фей!

Медомантія мала унікальне випробування масштабування спричинене Бджілками, які наносили таку саму шкоду після кожної переломної точки, що не дозволило важелям балансу стабілізувати рису. Будь-які посилення впливу окремої бджілки для медомантії 5 та 7 також посилювало 3, чого вже було достатньо, тому гравці рідко були зацікавлені чи нагороджені за досягнення медомантії 7.

Тепер, кожна переломна точка надаватиме 5 бджілок, але 2 бджілку будуть передані наступному союзнику після смерті, що зробить будівництво вулика повного медомантії більш корисним. Ми також додаємо окремі важелі балансу до шкоди бджілок, щоб кожна переломна точка риси мала достатню потужність ужалювання для виправдання вкладених у неї ресурсів.

Із золотою пательнею, з’явилася можливість зібрати як високі вертикальні риси, так і переслідувати нові переломні точки.

Оскільки збірка 9 магів відчувалась занадто приголомшливою, ми зробили 10 магів призматичними. На 10, ваші маги отримають масивне посилення сили вмінь, а їх максимальна мана зменшиться, що провокує шаленство використання вмінь, яке щиро захоплює. Пательня також дозволяє нам переосмислити вертикальні риси – мисливець, перевертень, та вчений – щоб додати нові можливості зробити їх найвищі точки прориву унікальними та захопливими!

Цукроробство 6 одна з наших найкращих вертикалей у 14.17, і хоч вона все ще залежна від раннього доступу та багатьох компонентів предметів, ми понижуємо характеристики деяких сирих інгредієнтів які надавала риса – але не хвилюйтесь любителі цукроробства, багатсько найсолодших чемпіонів будуть перепрацьовані чи посилені, що змусить їх прийняти виклик.

  • Аркана, старша аркана Зерат – чиста шкода за 3 чари: 2/4/6/9% >>> 2/3/5/8%
  • Бластер – базове підсилення шкоди: 12/25/45% >>> 15/35/60%
  • Бластер – підсилення шкоди після використання вміння: 25/50/90% >>> 30/60/100%
  • [Переопрацьовано] Хроно – базовий таймер до ефекту: 16 >>> 14 seconds
  • Хроно – зцілення починається на початку зупинки часу, а не в кінці
  • Хроно (6) – тривалість приголомшення збільшена до 4 секунд
  • Хроно (6) – швидкість атаки: 80% >>> 40%
  • Хроно (6) – шкода атаки: 45% >>> 80%
  • Моторошний (3) – трохи збільшені базові характеристики
  • Моторошний (5) – вищі базові характеристики на стадії 4+ 
  • Моторошний (7) – вищі базові характеристики на стадії 4+
  • Фея – переломні точки риси: 2/4/6/9 >>> 3/5/7/9
  • Фея (3) – 200 здоров’я та отримання корони королеви, яка дає 30% підсилення шкоди
  • Фея (5): – 400 здоров’я, корона королеви дає 45% підсилення шкоди та отримання броні королівських обладунків
  • Фея (7) – 600 здоров’я та 2 королівські корони з 55% підсилення шкоди
  • Фея (9) – 900 здоров’я, королівські предмети стають сяйнистими
  • Медомантія – тепер завжди дає 5 бджілок, передає 2 після смерті
  • Медомантія (3) – 6% шкоди нанесено, 3% шкоди отримано
  • Медомантія (5): 8% шкоди нанесено, 4% шкоди отримано
  • Медомантія (7): 15% шкоди нанесено, 10% шкоди отримано, бджілки жалять вдвічі швидше
  • Мисливець (6) – також надає 20% швидкість атаки
  • Мисливець – шкода атаки: 15/45/80% >>> 15/40/70%
  • Мисливець – шкода атаки після вбивства: 30/70/120% >>> 35/70/110%
  • Маг – переломні точки риси 3/5/7/9 >>> 3/5/7/10
  • Маг (10) – 150% сили вмінь >>> 140% сили вмінь, також маги використовують вміння НАБАГАТО частіше (їх максимальна мана знижена)
  • Портал (10) – інтервал ефекту: 2 sec >>> 2.25 sec
  • Портал(10) – базова шкода бомб: 1250 >>> 1000
  • Вчений (2): 3 мани за атаку >>> 3 мани за атаку та 10 сили вмінь
  • Вчений (4): 6 мани за атаку >>> 5 мани за атаку та 15 сили вмінь
  • [Переопрацьовано] Вчений (6) 12 мани за атаку >>> 10 мани за атаку, 20 сили вмінь, та вміння відновлюють здоров’я на 15% від нанесеної шкоди
  • Перевертень – максимальне здоров’: 10/16/24/35% >>> 10/16/24/30%
  • [Переопрацьовано] Перевертень (8): тепер також дає 3% відновлення здоров’я кожні 2 секунди
  • Цукроробство (6) – шкода атаки та сила вмінь: 40 >>> 35
  • Цукроробство (6) –  додаткове здоров’я команді: 150 >>> 50
  • Воїн – подвійне підсилення шкоди після межі здоров’я: 60% >>> 70%
  • Воїн –  шкода та вампіризм: 10/18/30% >>> 10/18/25%
  • [Переопрацьовано] Воїн (6) – тепер також дає 20% витривалості
  • [Переопрацьовано] Відьомство (4) – тепер отруює ворогів та наносить 4% шкоди від їхнього максимального здоров’я кожну секунду як магічну шкоду
  • Відьомство (8) – всі прокльони збільшено: 40% >>> 50%

Чемпіони першого рангу

Природа вміння Еш будувалась навколо тривалості, що створювало рамки для її збірок через швидкість атаки, навколо яких довелося її балансувати. Ці зміни допоможуть відкрити двері для кері Еш чи просто для використання нею предметів більш ефективно, та одночасно з тим, залишать захоплюючі фантазійні битви з використанням предметів на швидкість атаки та додаткове використання вмінь.

Роль Номзі у Драконах –  допомогти прикінчити цілі, які були побиті її друзями. Проблема у тому, що коли ви віддаєте усе в одну ціль та завдаєте шкоду, що перевищує здоров’я ворога, з’являється відчуття ніби це перевищення було даремним. Тому ми робимо так, щоб перевищена шкода переходила на  двох ближніх ворогів, разом зі збільшенням риси драконів до 4.

Вплив Твіча добре масштабується у грі з більшою кількістю ворогів, яких можна вразити. Проте, його рання та середня стадія гри відчувається ненадійною, через те що він часто не може влучити по декільком цілям – от пацюки! Ця нова логіка повинна допомогти йому стати більш постійним протягом будь-яких стадій.

  • [Переопрацьовано] Еш – вміння: до кінця битви, Еш стріляє додатковою стрілою у найближчого ворога та наносить 30% шкоди атаки + 5/8/12% фізичної шкоди від сили вмінь. Цей ефект накопичується.
  • Еш – максимальна мана: 30/80 >>> 50/100
  • Джакс – співвідношення броні вміння/магічного спротиву: 40/60/90% >>> 40/55/70%
  • Джейс – броня та магічний спротив Armor & MR Gain: 35 >>> 25
  • [Переопрацьовано] Номзі – вміння: пчих вогнем у ціль наносить 400% шкоди атаки + 40/60/100% фізичної шкоди сили. 50% шкоди від перевищеної шкоди буде нанесено 2 найближчим цілям.
  • [Переопрацьовано] Номзі – зміна драконів: 555% шкоди атаки + 40/60/100% фізичної шкоди від сили вмінь. Перевищена шкода буде нанесена 4 цілям.
  • Номзі – швидкість снарядів вміння збільшено
  • Номзі – вміння завдає шкоду за один раз
  • Номзі – шкода атаки: 50 >>> 46
  • Твіч – оновлення логіки вміння: Твіч тепер може трохи нахиляти свої постріли, щоб вразити більше цілей, але при цьому його поточна ціль все одно буде уражена!
  • Твіч – у підказці тепер правильно позначено, що його вміння розколює броню перед тим як завдати шкоди
  • Варвік – співвідношення шкоди атаки вміння: 55/55/65% >>> 60/60/65%

Чемпіони другого рангу

Вміння Арі робить її залежною від влучання найбільшої кількості ворогів, а її пасивне вміння робить її залежною від Аркани та специфічних предметів. Ми змінюємо її вміння так, щоб її сфера влучала лише по одній цілі, а от збільшена кількість лисячих вогників шукатиме найближчих ворогів та буде завдавати чисту шкоду. Тепер Арі стане простіше ітемізувати різними предметами та з’являться інші варіанти позиціонування та комбінацій. 

Вміння Кассіопеї завдавало шкоди лише у певні проміжки часу та робило її залежною від предметів типу Ґінсового гнівного клинка без фокусу на шкоді атаки. З цим переопрацюванням вона збереже свою спорідненість із швидкістю атаки, але отримає доступ до більш різноманітних зіброк та вищої, більш надійної базової сили.

У Шивани була невеличка криза ідентичності через намагання бути сильним чемпіоном передньої лінії, псевдо-танком, і кері із шкодою вмінь. Замість того, щоб змушувати її залишатися танком з бонусом драконів, ми хочемо розширити її теперішню ідентичність як кері із силою вмінь. До того часу, як ви зберете 3 Дракони, у вас буде багатсько зв’язків з іншими композиціями, які зможу надати цим трьом необхідних чемпіонів передньої лінії.

Окрім переопрацювань, ми продовжуємо зменшувати шкоду в усіх напрямках, фокусуючись на сповільненні тривалості бою через невелике послаблення шкоди багатьох чемпіонів, а не на послабленні окремих чемпіонів та рис.

  • [Переопрацьовано] Арі – вміння: кидає сферу у поточну ціль та завдає  200/300/460% магічної шкоди від шкоди вмінь. Запускає 3 лисячі вогники у найближчу ціль, кожна завдає 
  • 12/18/27% чистої шкоди від шкоди вмінь. Отримує додатковий вогник наступного бою.
  • Арі – основна сфера тепер завдає шкоду лише по одній цілі. Вона більше не завдає шкоду коли проходить через цілі чи вертається.
  • Арі – сфера тепер буде перенаправлена на іншу ціль, якщо початкова ціль померла до влучання.
  • Акалі – сила атаки % вміння: 250/250/265% >>> 260/260/260%
  • Акалі – додаткова сила атаки посиленої: 135/135/150% >>> 140/140/140%
  • [Переопрацьовано] Кассіопея –  підсилює наступні 3 атаки та наносить 135/200/300% додатковох магічної шкоди від сили вмінь
  • Кассіопея – підсилення мани: 0/50 >>> 0/30
  • Кассіопея – швидкість атаки: 0.80 >>> 0.75
  • Кассіопея – вміння тепер використовується одразу
  • Кассіопея – вміння тепер може спровокувати Край розуму
  • Кассадин –  шкода вміння: 110/165/255 >>> 110/165/245
  • Коґ’Мав – сила атаки % вміння: 280/280/290% >>> 280/280/280%
  • Ніла – сила атаки % вміння: 360/360/380% >>> 360/360/360%
  • Рамбл – шкода вмінь: 220/330/515 >>> 220/330/495
  • [Переопрацьовано] Шивана Дракон (3) – додатково подвоює розмір аури. Аура наносить 30% більше шкоди.
  • Шивана – не завдає шкоди одразу коли ворог потрапляє в ауру.
  • Шивана – здоров’я: 800 >>> 750
  • Шивана – шкода вміння за секунду: 50/75/110 >>> 60/90/135
  • Сіндра – основна шкода вміння: 215/325/500 >>> 220/330/495
  • Сіндра – шкода вміння по площі: 105/155/240 >>> 110/165/245
  • Трістана –  сила атаки % вміння: 335/340/350% >>> 350/340/340%
  • Трістана – шкода вмінь вміння: 40/55/90 >>> 40/60/90
  • Зілеан –  початкова шкода: 180/270/420 >>> 180/270/405
  • Зілеан –  вторинна шкода: 150/225/350 >>> 150/225/340

Чемпіони: Ранг 3

Маючи Райза, котрий завдає шкоди по багатьох цілям, Порталу варто також мати чемпіона, що знищить одиночні цілі передньої лінії. І хоча стрибок Езреаля може часом вивести його зі скрутної ситуації, ми хочемо, щоб він почав бути чемпіоном, що завдає шкоду з постійної позиції та використовує свій стрибок тільки при серйозній небезпеці.

Пасивне вміння Гекарима задовільнить мрію кожного чемпіона зі скиданнями перезаряджання вміння, але цього іноді важко досягнути через певні обставини (вороги часом занадто далеко від нашого чемпіона ближнього бою). Тепер, замість активації вміння поза зоною досяжності до ворожої одиниці, заряди спрацьовують після будь-якої участі у вбивстві, відкриваючи коню нові божевільні можливості. Ми також оновлюємо візуальні ефекти ривка, щоб пасивне вміння було ще більш дивовижним, а Гекарим рішучим, та готовим до знищення опонентів!

Вміння Джинкс відкривало для неї два напрямки: чиста шкода говорила, що вона має вбивати танків, коли частина про оновлення дії вміння змушувала думати навколо ідеї ліквідацій слабких цілей та скидання перезаряджання вміння. 

Це оновлення допоможе краще розкрити її антитанкову сторону, сильно не занурюючись у чисту шкоду, проти котрої важко знайти протидію.

Щит Мордекайзера посилювався не тільки від сили вмінь, а ще і від кількості застосувань, що створювало умови, коли цей чемпіон, маючи гарні предмети, займав роль другого танка, постійно стаючи сильніше протягом всього бою. Ми все ж таки хочемо схилити його у сторону вояки передньої лінії з щитами для ранніх сутичок, а не перетворювати Мордекайзера на чемпіона, що стає безсмертним на пізній стадії битви, тому посилюємо його збільшення шкоди за кожне використання вміння, переміщуючи значення щита до базових величин, котрі будуть вищими на початку битви.

Пасивна частина вміння Вуконґа, що неймовірно посилювала основне вміння за допомогою броні та магічного спротиву, породжувало “або пан, або пропав” ситуацію, коли Вуконґ з трьома предметами неперевершено себе показував, але Вуконґ без предметів відчувався занадто слабким. Як самостійна одиниця-загроза цього набору, він має бути достатньо гнучким, щоб гратися без предметів, з предметами чи навіть будучи основним елементом якоїсь специфічної композиції. Наші зміни пасивного вміння мають зробити його безпредметну версію набагато сильнішою. В той самий час, Вуконґ з ідеальними предметами відчуватиметься не таким безсмертним, як це є зараз.

Навіть з послабленнями шкоди Вейґара в останньому оновленні, наш коротконогий король продовжував знаходитися у діаграмах шкоди занадто високо. Ми послаблюємо його королівський вплив приблизно на 10%, що особливо стане помітно на трьох зірках, де Вейґар збільшує свою силу за допомогою Чар.

  • Бард – шкода вміння: 100/150/240 >>> 110/165/255
  • [Переопрацьовано] Езреаль – вміння: Вистрілює снаряд широкою лінією через поточну ціль, завдаючи
  • 370/370/375% (сили атаки) фізичної шкоди, що зменшується на 25% за кожну ціль, через котру пройшло вміння. Перша ціль додатково отримує 150/225/335% (сили вмінь) магічної шкоди. Якщо поблизу є ворог, стрибає у безпечне місце перед пострілом.
  • Стрибок від вміння Езреаля застосовується тільки у ситуаціях, коли є загроза поблизу. Стрибок буде здійснено у найдальшу позицію від більшості ворогів
    Езреаль відновлюється після використання вміння швидше
  • Езреаль відновлюється після стрибка швидше
  • [Переопрацьовано] Гекарим – пасивне вміння: При участі у вбивстві поточної цілі, посилює наступну атаку, завдаючи 120% (сили атаки) + 80/120/195% (сили вмінь) фізичної шкоди. Якщо наступна ціль поза досяжністю, здійснює ривок до неї.
  • Гекарим –  сила атаки вміння: 145/145/155% >>> 140/140/145%
  • Гекарим відновлює свої заряди швидше, особливо на короткій відстані.
  • Гекарим тепер може швидше атакувати, після відновлення заряду.
  • Гвей – затримка вміння перед завданням шкоди: 1.3s >>> 1s
  • [Переопрацьовано] Джинкс – вміння: Отримує 125% швидкості атаки (значення зменшується з часом) на 4 секунди. Протягом цього періоду, атаки додатково завдають 100% сили атаки + 16/24/36% сили вмінь фізичної шкоди та ігнорують 50% броні.
  • [Переопрацьовано] Мордекайзер – при використанні вміння: 10% сили вмінь >>> 12% підсилення шкоди
  • Мордекайзер – щит від вміння: 210/250/300 >>> 300/350/400
  • Ніко – зцілення себе під час використання вміння: 15% здоров’я + 100 >>> 12% здоров’я + 200
  • [Переопрацьовано] Вуконґ – пасивне вміння: Початок бою: Отримує 40 броні та магічного спротиву. Втрачає 1 кожну секунду.
  • Вуконґ – броня/магічний спротив: 55 >>> 50
  • Вейґар – шкода вміння: 240/330/475 >>> 215/300/425

Чемпіони: Ранг 4

Хоча вміння Ґвен і дуже схоже, на вміння своїх попередніх втілень (наприклад у Сутінкових островах), але вона не має жодних захисних механік, як-от броня, магічний спротив чи щити. Це часто змушує її ходити по лезу ножиць, намагаючись знищити опонентів не вмираючи. Ми вирішили не додавати їй більше захисних характеристик, що покращило б її виживання, поки вона прорізається крізь товсту передню лінію, а зробити Ґвен набагато розумнішою. Тепер, ви можете очікувати, що ця дівчина обиратиме більш оптимальну позицію для ривка, швидко різатиме передню лінію та повертатиметься назад, постійно тримаючись на безпечній відстані (що дивно для тої, що бігає з ножицями)!

Варус цього набору створювався як персонаж, що грається навколо нечастих використань вибухового вміння, але все ще має деякі проблеми з послідовністю. З цими змінами, він має досягати більш постійного результату. Додаткове масштабування швидкості використання вміння від швидкості атаки, зробить Піромантів бажанішими союзниками для Варуса, хоча гравці все ще повністю покладатимуться на його шкоду і вибухове вміння, під час вибору предметів. 

  • [Переопрацьовано] Вміння Ґвен має нову логіку ривків! Тепер вона стрибає на відстань до трьох гексів, пересуваючись до найдальшого ворога серед можливих.
  • Ґвен – шкода вміння за Чик: 40/60/180 >>> 45/70/210
  • Ґвен – підказка вміння тепер відображає кількість Чиків, котрі буде зроблено при наступному використанні
  • Ґвен – використання вміння тепер потребує визначеного часу, незалежно від загальної кількості чиків 
  • Ґвен – кожен чик тепер рахується окремо, не поєднуючи шкоду всіх зарядів.
  • Ґвен – відновлення після використання останнього чику відбувається швидше.
  • Олаф – мана: 30/80 >>> 0/50
  • Олаф – сила атаки % вміння: 160% >>> 180%
  • Ракан – мана: 60/140 >>> 40/120
  • Ракан – базове значення щита: 80/100/1000 >>> 180/200/1000
  • [Переопрацьовано] Варус – вміння: заряджає снаряд по скупченню ворогів у радіусі досяжності + 1 гекс, завдаючи 500/500/1000% (сили атаки) + 50/75/200% (сили вмінь) фізичної шкоди цілі та ворогам поблизу. Снаряд вибухає, утворюючи купу вогняних куль, що завдають 40/40/80% початкової шкоди, як фізичну шкоду по всім ворогам у радіусі трьох гексів.
  • Варус – сила атаки: 70 >>> 55
  • Варус – вміння використовується раніше
  • Варус – відновлення після використання вміння відбувається швидше
  • Варус – швидкість використання вміння тепер краще масштабується від швидкості атаки 
  • Варус – тепер не закінчує анімацію використання вміння у повітрі, завдаючи атаки з неба
  • Варус – тепер завдає найбільшої кількості загальної шкоди, замість зосередженості на найбільшій кількості цілей
  • Варус – тепер завдає шкоди другорядним цілям більш послідовно, відстежуючи кожну ціль у радіусі 3 гексів окремо. Він все ще стрілятиме частиною вогняних куль у пусті гекси, але це зроблено заради краси..
  • Варус – 3-зіркова версія тепер має збільшений на 1 гекс радіус вміння.

Чемпіони: Ранг 5

Ви, мабуть, помітили тренд зменшення кількості чемпіонів, котрим ТРЕБА мати предмети на швидкість атаки й Смолдер не оминув його! Ми хочемо додати гнучкості у його збірки, залишаючи швидкість атаки найпотрібнішою його характеристикою. Щодо покращення Драконів, ми хочемо збільшити його атакуючу потужність, як і у випадку інших драконів. Просто кажучи, Смолдер отримує менше користі, за своїх 1- та 2-вартісних друзів. Ну і наостанок, ми зробили верхню межу максимальної швидкості руху Смолдера, тому що цей малий летючий ящір з двома Рукавицями (Mittens), драпаючи з арени, намагався увірватися до інших реальностей.

Зерат досягає своїх БЛИСКАВИЧНИХ мрій, так само як і мрій пов’язаних з читанням Чар, але його випадковий вибір цілі, разом з нескінченною досяжністю, часом призводив до неочікуваного вбивства чемпіонів задньої лінії на початку бою, що є неприпустимим результатом. Тепер, він отримуватиме доступ до задньої лінії після проходження передньої лінії та правильному позиціюванню (розміщуючи його зі сторони ворожого кері).

  • Міліо – мана: 40/120 >>> 0/90
  • Норра та Юмі – шкода вміння Норри: 180/270/1000 >>> 190/285/2000
  • Норра та Юмі – надання сили атаки та сили вмінь від Юмі: 6/9/200 >>> 3/5/200
  • Норра та Юмі – зцілення від Юмі: 150/200/3000 >>> 150/225/3000
  • [Переопрацьовано] Смолдер – вміння: отримує 50% швидкості атаки на наступні 4 атаки. Ці атаки запускають вогняні кулі, що завдають 185/190/888% (сили атаки) + 25/40/888% (сили вмінь) фізичної шкоди.
  • Смолдер – покращення Драконів: натомість посилюються наступні 6 атак. Вогняні кулі завдають 130% шкоди вогняних куль, як фізичної шкоди.
  • Смолдер – вміння тепер посилює визначену кількість атак.
  • Смолдер – покращення Драконів тепер збільшує кількість вогняних куль та шкоду, що вони завдають
  • Смолдер – тепер може отримати максимально 1000 додаткової швидкості руху від усіх джерел.
  • [Переопрацьовано] Зерат – вміння: тепер обирає випадкову ціль серед найближчих 5 ворогів.
  • Зерат – вміння вираховує найближчих ворогів при кожному пострілі, тому вбивство ворожих чемпіонів відразу надасть доступ до наступних.
  • Зерат – шкода вміння: 220/330/777 >>> 250/375/888

Ауґментації: Нові/Переопрацьовані

Ауґментації рис Аркани та Драконів повертаються у зовсім новому вигляді! Чемпіони Аркани чарують предмети, а Дракони знайомлять тебе зі своїм малим приятелем!

У нас є неймовірно весела Ауґментація, що має занадто високу верхню межу сили для Золотого рангу ауґментацій, тому ми переміщуємо Гнучкість (Flexible) з Золотого у Призматичний ранг. Це краще, ніж послаблювати/прибирати частину ефектів, що роблять Гнучкість такою веселою для гри. Ми вирішили використати на повну той унікальний стиль гри, що пропонує ауґментація, збільшивши кількість отримуваних Емблем та зміцнивши чемпіонів за допомогою додаткового здоров’я від Гнучкості.

Наостанок, нова Чемпіонська ауґментація вступає у гру. Стовп полум’я обмінює витривалість Шена заради тривалої шкоди по площі, що завдається кожну секунду протягом 6 секунд. Спробуйте зіграти Стовпом полум’я разом з Бастіонами та Варусом, надаючи пріоритет Кровопивці, Архангелівому посоху та підсиленій Титановій рішучості для свого Шена!

  • [Переопрацьовано] Течія Аркани (Arcane Conduit) (заблоковано на 2-1): Чемпіони Аркани завдають 10% додаткової шкоди. Якщо вони починають бій маючи 2 предмети, то отримують третій предмет зі списку рекомендованих. Отримайте Арі та Гекарима.
  • [Переопрацьовано] Драконічна майстерність (Draconic Mastery) (заблоковано на 3-2 та 4-2): Дракони отримують 10% здоров’я та 18% швидкості атаки. Після того, як Дракони беруть участь у 60 вбивствах, отримайте Смолдера. Отримайте Номзі та Шивану.
  • [Переопрацьовано] Гнучкість – Ранг: Золотий >>> Призматичний
  • Гнучкість – кількість стадій з емблемами: 2 >>> кожну стадію
  • Гнучкість – здоров’я команди за емблему: 10 >>> 40
  • Гнучкість більше не може повторно надавати одні Емблеми
  • [Переопрацьовано] Морозний фронт (Frosty Frontline) було перейменовано та переопрацьовано на Зима наближається (Winter is Coming)
  • Зима наближається: Риса Крижаних отримує одного Крижаного вовка з Обітницею захисника (Protector’s Vow), котрого можна переміщувати. Вовк отримує 40% швидкості атаки та 300 здоров’я за ранг риси Крижаних. Отримайте Варвіка та Зілеана.
  • [Нове] Стовп полум’я (Pillar of Flame) (тільки на 3-2): Отримайте два Шена. Вміння вашого найсильнішого Шена більше не надає зменшення отриманої шкоди, але викликає великий розплавлений стовп, що завдає шкоди ворогам навколо.

Ауґментації

Хоча Перев’язка l та ll за статистикою мають погані результати, ми виправили помилку, що має зробити ауґментацію ефективнішою протягом усієї гри. Разом з розв’язанням проблеми, ми хочемо послабити ауґментацію, щоб вона обиралася, коли вам потрібне бойове підсилення,  а не просто побачивши її.

Місія “Перезапуск” (Restart Mission) раніше могла створити кілька 2-зіркових версій одного чемпіона, що призводило до неймовірно ранніх (хоча й не частих) 3-зіркових чемпіонів. 

Ми йдемо на відпочинок від Чемпіонських ауґментацій, що загалом були занадто сильними. Ці ауґментації були безпечними та потужними, особливо пам’ятаючи, що їхні композиції постійно оптимізовувалися.

Золота пригода (A Golden Quest) виконувалася занадто легко, для такої виняткової здобичі. Замість того, щоб зменшувати нагороди за пригоду, ми вирішили збільшити її ризик та змінити умову 161.8 золота на більш масштабнішу.

Ми вимкнули Захисні мистецтва (Defensive Arts), що розкривалися на повну, тільки досягаючи максимальних зарядів Заклинателів (а це важко і ставалося не часто). Мати золоту ауґментацію, повна сила котрої не працює більшість часу, це не те, що ми хочемо пропонувати гравцям. А оскільки умови важко досягнути, підсилення Заклинателів на повних зарядах вже не дуже й вплине на результат бою.

Ми надаємо Що за силі (What the Forge) ще одне велике підсилення, але цього разу покращуємо ранню гру ауґментації, де вона помітно слабше за інші Призматичні. Тепер, обираючи її, ви отримаєте Артефактне ковадло, як елемент для успішного старту своєї колекції, у котрій ви зможете мати трошки більше контролю.

  • Рішуча дія (Called Shot) – золото: 2 >>> 4
  • Бойова перев’язка l (Combat Bandages) – зцілення: 150-375 >>> 130-325
  • Виправлено помилку, при котрій Бойова перев’язка переставала діяти після стадії 4.
  • Витончений вінтаж (Fine Vintage) – раундів до активації: 4 >>> 3
  • Комусь вигідно (Good For Something) – шанс на отримання золота: 40% >>> 50%
  • Колекціонер I (Item Collector) – базове здоров’я: 20 >>> 10
  • Колекціонер I – здоров’я за предмет: 5 >>> 2
  • Чітке планування (Precise Planning) – отримується золота: 2 >>> 3
  • Місія “Перезапуск” (Restart Mission) більше не може надавати копії чемпіонів
  • Дні реролів (Rolling for Days) – отримано реролів: 9 >>> 11
  • Збільшення кінської сили (High Horsepower) (Лілія) – додаткова шкода: 275% >>> 240%
  • Королева павуків (Spider Queen) (Еліза) – додаткова шкода: 130% >>> 90%
  • Королева павуків (Spider Queen) (Еліза) – тривалість: 3 >>> 4 секунди
  • Гупання відьми (Witchy Wallop) (Поппі) – шкода вміння: 85% >>> 75%
  • Удар блискавки (Zap Attack) (Бліцкранк) – шкода вміння: 90/135/205 >>> 80/120/180
  • Ласун та Ласун+ (Sweet Tooth) (Нуну) – 2% шкоди за 100 здоров’я >>> 2% шкоди за 150 здоров’я
  • Золота пригода (A Golden Quest) – золота для активації: 161.8 >>> 196
  • Помста за полеглих (Avenge the Fallen) – характеристики: 20 >>> 30
  • Найбджілніші друзі (Bee-st Friends) (Медомантія) – міцність щита: 25% >>> 10%
  • Велике зростання (Big Gains) – здоров’я за заряд: 10 >>> 20
  • П’ята категорія (Category Five) – шкода: 95% >>> 90%
  • Припікання (Cauterize) (Піромантія) – шкода за 3 вуглика: 3 >>> 5
  • Прискорювач годинникового механізму (Clockwork Accelerator) – швидкість атаки за заряд: 9% >>> 10%
  • Бойова перев’язка ll (Combat Bandages) – зцілення: 250-600 >>> 200-500
  • Захисні мистецтва (Defensive Arts) було вимкнено
  • Доля прихильна до сміливих (Fortune Favors the Bold) – нагороди за 2-9 поразок значно зменшені
  • Доля прихильна до сміливих (Fortune Favors the Bold) – нагороди за 10-12 поразок трошки зменшені
  • Героїчний мішечок (Heroic Grab Bag) – золото: 6 >>> 9
  • Колекціонер ll (Item Collector) – базове здоров’я: 40 >>> 20
  • Колекціонер ll (Item Collector) – здоров’я за предмет: 10 >>> 5
  • Маленькі друзі (Little Buddies) – більше не рахує не чемпіонів
  • Зілля 201 (Potions 201) (Відьомство) – сила атаки та сила вмінь: 25 >>> 20
  • Рішучий наступ (Press the Attack) (Мультиударний) – чиста шкода: 5% >>> 4%
  • Бійці за нагороду (Prizefighters) – надається компонентів: 1 >>> 2
  • Бійці за нагороду (Prizefighters) – кількість перемог для отримання компонента: 3 >>> 4
  • Спритність рук (Sleight of Hand) – здоров’я: 200 >>> 100
  • Мисливець за рисами (Trait Tracker) – надається Емблем: 5 >>> 6
  • Мисливець за рисами (Trait Tracker) – вимкнено для портала Тренувальних големів
  • Вороття немає (Hard Commit) – ранг отриманого чемпіона: стадія + 1 >>> стадія
  • Зоряна пригода (An Upgraded Adventure) – надає чемпіонів: 4 >>> 2
  • Зоряна пригода (An Upgraded Adventure) – таблиця нагород оновлена
  • Що за сила (What the Forge) – тепер надає додаткове Артефактне ковадло

Основні предмети

За перші оновлення Магії та Хаосу, Магіторіум відвідало багато істот, котрі часто користуються магією та своїми вміннями. Частково причиною стало те, що предмети на отримання мани були ціннішими за предмети, що орієнтуються на силу вмінь. Ми зменшуємо цінність наших “швидше використовуй ще одне вміння” предметів і направляємо Зуб Нашора на шлях, більше зосереджений на швидкості атаки, що має створити нові комбінації предметів для наших магів, відьом, чаклунів та фей. 

Протягом всього шляху від Чорнильних казок, ми зменшували силу вмінь, котра отримується від Титанової рішучості. Основною причиною для цього стала кількість чемпіонів, що масштабуються одночасно від сили вмінь та сили атаки (наприклад Волібір чи Ґнар). Тепер, коли у наборі переважаюча кількість чемпіонів покладається тільки на 1 характеристику, ми можемо повернути Титановій рішучості трошки сили вмінь, щоб вояки та танки через силу вмінь, могли успішно використовувати цей предмет

  • Адаптивний шолом – задні ряди, додаткова сила вмінь: 20 >>> 15
  • Бонус задніх рядів Адаптивного шолома більше не накопичує ману під час блокування мани
  • Зуб Нашора – сила вмінь: 25 >>> 10
  • Зуб Нашора – швидкість атаки після використання вміння: 35% >>> 60%
  • Шьодзіновий спис – сила атаки та сила вмінь: 20 >>> 15
  • Титанова рішучість – сила вмінь за заряд: 1 >>> 2

Сяйнисті предмети

Сяють, жадаючи рівноваги

  • Сяйниста версія Адаптивного шолома – бонус задніх рядів: 55 >>> 40
  • Сяйниста версія Зубу Нашора – сила вмінь: 55 >>> 30
  • Сяйниста версія Зубу Нашора – швидкість атаки після використання вміння: 65% >>> 120%
  • Сяйниста версія Шьодзінового списа – сила атаки та сила вмінь: 50 >>> 35
  • Сяниста версія Титанової рішучості – сила вмінь за заряд: 2 >>> 3

Артефакти

Якби ми отримували 1 золото кожен раз, коли доводилося послаблювати Моґулову кольчугу на PBE, ми б все одно не отримали ту ж кількість, яку для вас здобуває предмет за один бій.

  • Моґулова кольчуга – здоров’я за заряд: 7 >>> 5
  • Моґулова кольчуга – затримка перед отриманням золота: 6 >>> 9 сек

Чари

Ми хочемо представити 9 новинок, включаючи могутні чари пізньої гри, що конкурувати з улюбленим Викликом Дракона. Вони дорогі, але впливові Чари. Перед покупкою, обов’язково зробіть розвідку, але якщо все ще сумніваєтеся – купуйте та уникнете невдачі!

Говорячи про Виклик Дракона, ми зменшили його силу та ціну. Виклик Дракона просто відкидав існування інших Чар, особливо коли у пізній грі ви на повну використовуєте рероли, шукаючи найкращі бойові Чари. Ми хочемо бути впевнені, що всі наші бойові Чари однаково привабливі.

Відчайдушне благання (Desperate Plea) повертається, але перед тим як ви (справедливо) піднімете галас, послухайте. Раніше, Відчайдушне благання пропонувало унікальний, магічний елемент ігрового процесу, але повна невразливість часто використовувалася для хитрого отримання додаткового місця, ціною моральної витримки опонента. Ми повертаємо унікальний аспект захисту Відчайдушного благання, але змінюємо його так, щоб ви не хотіли боротися за виживання у лобі, бо Чари більше не дають повної невразливості. І хоча використання Відчайдушного благання все ще може призвести до ситуації, коли ви неочікувано отримаєте 3 чи 4 місце, але ми віримо, що зміни зменшать їх вплив та невдоволення.

  • [Нове] Бар’єр (Barrier) (6 золота, стадія 5+) – наступний бій: Ваша команда отримує 1000 щита, що спадає протягом 5 секунд
  • [Нове]: Протизакляття (Counterspell) (4 золота, стадія 4+) – наступний бій: Спустошує ману (Mana Reave) всіх ворогів 
  • [Нове]: Гільдія крадіїв (Guild of Thieves) (8 золота, стадія 5+) – надає 3 копії тимчасових Рукавиць крадія на 1 раунд
  • [Нове]: Заподіяння (Infliction) (6 золота, стадія 5+) – наступний бій: застосовує охолодження, спалення, прорізання та розкол на ворогів протягом 8 секунд (Chill, Burn, Shred, Sunder)
  • [Нове]: Метеоритний шторм (Meteor Storm) (5 золота, стадія 5+) – наступний бій: початок бою: спалює та завдає магічної шкоди на 30% від максимального здоров’я цілі 4 ворогам
  • [Нове]: За зразком (Paragon) (0 золота, стадія 4+) – наступний бій: фізична шкода вашої команди завдається, як магічна..
  • [Нове]: Жнець (Reaper) (4 золота, стадія 4+) – наступний бій: ваші чемпіони страчують цілі, у котрих лишається нижче 200 здоров’я
  • [Нове]: Виклик голема (Summon Golem) (8 золота, стадія 5+) – викликає великого голема на 1 раунд, що споряджений захисними предметами
  • [Нове]: Тремтіння (Tremors) (8 золота, стадія 5+) – на початку бою та кожні 8 секунд, приголомшує всіх ворогів на 1.25 секунд
  • [Переопрацьовано] Відчайдушне благання (Desperate Plea) (5 золота, стадія 5+) – наступний бій: зменшує отриману шкоду гравцем на 80%
  • [Нове] Начарована Пательня (Conjure Frying Pan) (15 золота, стадія 4+): отримайте Пательню
  • Все п’ятірки (All Fives) – ціна: 5 >>> 8
  • [Переопрацьовано] Начарована Емблема (Conjure Emblem): отримайте випадкову Емблему, котру неможливо створити >>> отримайте випадкову Емблему
  • Удар блискавки (Lightning Strike): тепер ви можете бачити чисту шкоду від удару блискавки
  • Рятувальник (Salvager) – більше не розбирає на частини Корону Тактика
  • Рятувальник – не розбиватиме на частини Щит чи Каптур Тактика
  • Виклик дракона (Summon Dragon) – здоров’я: 4000 >>> 3200
  • Виклик дракона – сила атаки: 315 >>> 270
  • Виклик дракона – ціна: 12 золота >>> 10 золота

Режими

Битва дуетів

Відлік підкріплення було переміщено з початком Магії та Хаосу. Ми повертаємо затримку до 11 секунд, що має зменшити кількість втручань у бій на ранній стадії гри (о ні, це погано – партнере, будь ласка, допоможи!!!!!).

Навіть з затримкою підкріплення, гравці Битви дуетів отримують забагато шкоди протягом стадії 3 та 4. Ми злегка її зменшуємо, що потенційно дозволить вашому партнеру програти на 1 раунд більше (але всі наші читачі мають бездоганні ігри у Битві дуетів, закінчуючи їх на повному здоров’ї, як про).

  • Мінімальний час для підкріплення: 7 секунд >> 11 секунд
  • Базова шкода гравця на стадії 3 зменшена з 6 до 5
  • Базова шкода гравця на стадії 4 зменшена з 8 до 7

Виправлення помилок

  • Ненаситність Браєр тепер коректно надає 0.8% підсилення шкоди за втрачене здоров’я, замість 0.6%
  • Виправлено помилку, коли чиста шкода Камілли критично вражала ворогів рідше передбачуваного, маючи критичний шанс вміння
  • Виправлено підказку Браєр і тепер вона відображає коректне значення здоров’я
  • Виправлено помилку, коли 8 Вчених вимикали рису
  • Виправлено проблему, коли підказка ауґментації та вміння Дежа’вю неправильно відображало силу вмінь на 5 одиниць
  • Виправлено проблему, коли одна з нагород Призматичних куль видавала не повну нагороду
  • Перев’язуємо Перев’язку: виправлено помилку, коли Бойова перев’язка переставала діяти після стадії 4
  • Виправлено помилку, коли Віднайти свій центр (Find Your Center) надавало вдвічі більше підсилення шкоди
  • Виправлено помилку, коли Рандуінове святилище повторно надавало додаткові характеристики, після появи клонів з Підозрілих копій плащів (Suspicious Trench Coat)
  • Емблема Аркани тепер правильно застосовує та прибирає додатковий ефект
  • Занадто високо: виправлено помилку, коли вміння Чемпіонської ауґментації Лілії використовувалося відразу без анімації
  • Скажи це вдесятеро швидше: ім’я Чібі Хедлайнер K/DA POP/STARS Кай’Си більше не перекриває екран завантаження
  • Гравці, що мають арену Дому золотого кролика більше не матимуть високої інтенсивності у боях на арені Райських небес
  • Озвучено: Ми пройшлися по ВСІМ аренам, де є взаємодії та додали короткі звуки на кожну з них
  • Сяйниста версія Адаптивного шолома: виправлено помилку, коли підказка не показувала точне значення сили вмінь

Переклад

Дмитро "Xazaron" Гордієнко, Ananasich

Оформлення

Євген "EugineOwl" Киян